Fredag

Klockan sex ringde min klocka, ( lilla bebisen  magen) sen har jag fått sova en halv timme åt gången i mellan toa besökena väldigt kul =) Nu är det 3 dagar kvar tills den lilla är beräknad, men just nu känns det lite som att det förmodligen kommer gå över tiden, bara den inte kommer den 23/ 8 så är jag jätte nöjd, det är ett datum jag verkligen inte vill att den ska få som födelsedags datum, ni kanske undrar varför jag är så anti detta datum och då ska jag förklara varför. Min pappa och hans nya fru gifte sig förra året det datumet så det betyder alltså att dem har bröllopsdag, och som ni läst i tidgare inlägg så är hon mycket för att försöka bossa, så om våran bebis får födelsedatumet 23/8 så kommer det medfölja att barnets morfar inte kommer medverka på barnets födelsedagar, det tycker jag känns lite trist. Så därför hoppas jag inte på födesel på de datumet. Ni kanske tycker det låter knäppt av mig men vill verkligen att barnets morfar ska få en morfar roll , och ingen utomstående som dyker upp när han får!

Tony och jag diskuterade igår om nanmet efter våran vän, och om det är ok för hennes föräldrar så blir det ett mellan namn efter henne, förstår att många undrar, hon omkom för snart två år sedan i en olycka =(

Nu blir det en dusch och lite frukost :) sedan något kul i det fina vädret!
// Becka

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken fin blogg du har, Amanda visade mig hit. Sitter o tokgråter just nu... Det är helt ok för oss..det vore en ära och vi blir så klart jätteglada om eran ev flicka får Josefines namn som mellannamn... :-)))))))

ps...jag tror det blir en flicka, 3120 gr och 49 cm..... Kraam på dig bästa ...

2009-08-14 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0