Aj

I natt när jag vaknade hade jag grymt ont i nacken, kom redan igår, men nu är det en smärta som gör ont som tusan, har så j*vla svårt att röra höger arm just nu, så får skriva med vänster, så om det ör fel på vissa ord är det därför, samtidigt är det bra träning. Som sagt så har jag jätte ont, och vi ska städa, hur f*n kommer detta gå, kan inte göra något på höger sida, knappt bära Harry alls, funkar ju på vänster om han sitter stil, vi ska iväg och handla och städa, ush! har tagit två tabletter, så hoppas det dämpar lite i alla fall, så kan jag städa lite i allafall.
Nu ska jag vänta på att alvedonen värker sen försöka röja lite, ska bara plocka det andra fixar min kära sambo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0