Äntligen

Som sagt idag har det varit en fullspäckad dag, lucia på emblas dagis mat tv tittande jag massor, så det blev sent idag också, imorgon blir det lugnt, ska försöka skriva klart dopkorten, eftersom prästen ringde idag så nu är ett datum bestämt att hon ska komma hit i allafall, jätte skönt!
Nu kommer lite bilder istället för bara massa text!



Väldigt intressant med bilar tycker både pappan och barnet, Okontaktbara då !



Farfar håller med son och barnbarn, Rally är skojsigt


Lucia på Emblas dagis


Emil och Embla målar

Embla var så duktig på att måla, det är början till en tomte, hon fick göra allt själv!



Stolta föräldrar



Harry har bestämt att det är hans tur att vara tomte i år, därför valde han ut ett matchande skägg



Mammas lilla tomtenisse



Det är inte lätt att få bra blder på min pojkvän, men jag lyckades, Jag älskar dig <3



Kusinerna samt pappa morbror



Dem gjorde ett försök i att sjunga, slutresultat Evelina och Jag asgarva!



Som sagt han är inte lätt att fota då det ofta kommer en hand, men han är så fiin <3



Lilla pepparkaksflickan



Dagen får avslutas med Harry som äter på bitgrej, plåsterna är från när han fick sina första sprutor!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefina bilder på er alla! På måndag ska Nova ha Lucia på dagis! kramis

2009-12-09 @ 09:12:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Johanna

fina bilder!

2009-12-09 @ 22:39:36
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0