Blev ingen ensam kväll =)

Blev en tur till mamma och Jonas istället, mycket bättre än att sitta själv, v kom hem för en stund sen, men lill prinsen var så trött så jag la honom först, ska slå in den sista julklappen, tänkte ja, sen sova problemet är att jag inte kan somna. Illa! Imorgon ska vi till öppna, och på lördag ska jag på inflyttningsfest hos erika, kul att jag kan få roa mig lite, eftersom jag har varit hemma många helgen medans Tony varit ute och roat sig, men det ska bli kul att komma ut lite och umgås med gamla vänner, även fast det är super mysigt att bara vara hemma. Men det är ju flera hemma helger än ute helgen för min del kan jag tala om!
Ett stort Grattis till Erika och hennes kille Johan ( Heter han va??) till eran förlovning!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Fin blogg du har! Gravid? Tävla gärna hos mig!



Ha en supermysig fredag!



=) stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0