Dålig bloggare

Tycker ni att jag är en dålig bloggare?? Det måste jag säga att jag är måste börja uppdatera oftare!
Idag tänkte jag gå till öppna en sväng men blev tyvärr inget av med det, var trött och sen kände jag att jag var tvungen att fixa lite hemma, tvätta städa handla lite och så. På kvällen var Dennis och Bella här, Tony jag och bella och Dennis var ute och gick med vovvarna, skönt att få lite friskluft.
Just nu sitter jag ensam, tony har precis åkt och jobbat, imorgon är det fullt upp, vd 3 ska vi var på lucia på emblas dagis mycket trevligt, sen skulle vi förmodligen upp till Harrys gudfar Christian på kvällen, och sen fortsätta tvätta, måste börja storstädningen inför jul samt Tonys födelsedag, har jätte problem vad han ska få i julklapp samt födelsedags present.
Harry har precis somnat efter en dag med massa bus, nu ska jag läsa min favo bloggar!



Mammas Prins, NYA BILDER KOMMER IMORGON!!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag tycker att du inte är det <3 Det är jätteroligt och trevligt att läsa din blogg ^^

2010-01-12 @ 23:39:08
URL: http://katzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0