Fredag Lördag

Igår var vi på öppna, jätte skoj att träffa folk, efteråt gick vi en promenad med Veronica& Sara med barn, sen gick vi hem till siv och peter, där fick vi super smarig biff och pommes, harry fick en liten tomte dräkt, som han ska ha på tisdag, då vi ska med på emblas lucia firande på dagis! Sen blev det bara hemma mys, eftersom Tony och jag hade varit förlovade 3 år igår. Jag älskar min älskling<3
Idag har vi varit i stor staden, då vi skulle fixa med hemlisen, tänker inte skriva ut på bloggen vad det var, ni som ser mig på stan får se !
Sen blev det en tripp till Ikea, köpte en filt typ, duktiga ja, älskar annars att handla på ikea, tony säger att han ska trycka upp tröjor där det står " Vi som hatar Ikea" han tycker det är så fruktansvärt tråkigt allt vad shopping heter, så länge det inte har med bilar eller elprylar att göra. Sen käkade vi på heron, åt sushi super gott, skulle kunna äta det varje dag, men skulle nog tröttna då!
Harry har börjat lägga sig mycket på sidan, så det tar tog inte lång tid innan han snurrar runt, han har också börjat skratta, super gulligt skratt, som man blir så himla glad av!
ska lägga in lite bilder har varit dålig på det, men det är för att jag alltid glömmer kameran, men ska lägga ut en bild på Harry och hans farfar, när dem kollade på youtube igår, på rally, väldigt intressant från bådas sida
Nu ska jag mysa med min familj, lägger in bilder imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0