Imorgon är det jul

Ja som rubriken imorgon är det jul, shit varför går allt så fort, Harry blir 4 månader imorgon, och vi ska fira vår första jul som familj =)
Igår var harry och jag nere på stan med Evelina och embla, och tittade lite, Tony och jag ska nämligen ner idag och hnadla de sista julklapparna, sedan slå in dem, och jag har lite pyssel att göra inför imrogon också, vi ska även åka iväg och handla lite, men känns som om vi verkligen inte kommer vara ensama, men så är det när man är ute i sista minuter.
Igår var det pepparkaksbak med Evelina och Embla, embla var inte så facinerad att man skulle kavla och sen sätta dit former utan det var mer, äta degen och kladda med mjölet, bilder kommer senare fel dator.
mysigt värre, idag skulle jag egentligen gått ut och gått med en kompis och hennes dotter nu på morgonen men var inte alls pigg igår kväll hade sprängande huvudvärk, inte alls kul. Nu ska jag vänta på att tony vaknar så vi kan köra igång, ikväll ska jag med Evelina harri och Embla till Agge och Magnus med barnen, får se om Tony jobbar annars hänger han också med, imorgon blir det massor med skoj och god mat.

Kommentarer
Postat av: tezza

hoppas ni fått en bra jul :)

2009-12-25 @ 09:38:09
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0