Inte hunnit

Idag har det varit fullt upp, på förmiddagen kom Elin och hälsade på vi käkade tacos, och bara pratade! Juste måste skriva en sak, eller skryta lite om lilleman, igår somnade han vid halv 9 och sov till 5 imorse, hmla skönt, så hela dagen har jag varit trött, är van att få gå upp minst en gång =) Men det var skönt att få sova i lung och ro.
I allafall var Elin här, sen mötte jag upp Evelina Embla och Harri på stan, sen följde jag med dem hem, och passade Embla medans dem åkte och handla eftersom hennes stol är i våran bil! Vi käkade hemma gjorda vårrullar, nu ska jag gå och sova, tänkte pyssla idag men är för trött!
Sov gott.
Lovar att jag ska bli bättre på att blogga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0