Iväg igen

Nu i julens tider åker man runt mycket på julafton var det 3 olika ställen vi var på, igår var det lugnt skönt som tusan, men idag är det på det igen just nu är mamma jag harry jonas och Syrran på väg till strängnäs för ner jul firande hos jonas föräldrar! Mitt ut i ingenstans ska vi och äta jul mat och bara umgås, tony jobbar ikväll som vanligt efter 2 dagars ledighet men det tackar vi för :) idag har evelina och jag varit nere på stan på förmiddagen utan barn, vilket var mycket skönt eftersom vi inte var ensama utan det var massa folk men det blev 4 stora kassar var :) det gillar vi, men alla affärer kunde man dock inte gå in som ginatricot det var en mils lång kö, vi väntar istället, nu måste jag ta av mig jackan här i bilen för det börjar bli väldigt varmt, uppdateras kanske ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0