Juldagen

Igår hans det inte med något inlägg, det var fullt upp först fira jul med pappas sida, sen hem till tonys föräldrar sen iväg till mammas släkt en stund, sen åkte vi tillbaka till Tonys mamma och pappa, det värsta med julen är att man blir så himla mätt, Harry fick massa fina saker som han tackar jätte mycket för, och vi fick också massa fina saker, så vi säger ett STORT TACK!!

Idag har vi städat av hemma, Harry har provat alla sina saker! Tony har precis gått ut på krogen som alla andra även gör idag jag sitter hemma och laddar inför morgondagen, Mellandagsrea! Jo man tackar! så Evelina och jag ska trängas med folk, som tur är så är det många som är ute idag, så det kanske inte blir så himla mycket, imorgon ska även Harry och jag till strängnäs och tony ska jobba. Nu ska jag umgås lite med min vänner och min syster som är här sen ska jag gå och nanna kudden.
GOD FORTSÄTTNING TILL ALLA MINA BLOGG LÄSARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0