Lördag

Igår var en dag fullspäckad av massa skojsigheter, först öppna, det kom ett litet lucia tåg som sjöng, massa bus för barnen och prat för oss föräldrar, sen drog ja Evelina, Agge, Tezza och Anja med barn ner på stan, vi satte oss senare på sandys och åt lunch, käkade deras bakadepotatis som är ny, men den var så där, birgers är mycket bättre. Köpte en julklapp och ett par strumpor till Harry, försökte hitta något till mig själv, men det var inte lätt, är inne i en period nu där inget är snyggt, jag som annars älskar att shoppa. Efter det gick vi till ringvägen och köpte sushi, deras sushi är underbart god. Sedan följde jag Evelina och Harri och barnen då, med upp till Agge och Magnus, och käkade och pratade massa, sen fikade vi också. Agge hade gjort bullar, jätte goda, vilket resulterade i 2 bullar för min del! Sen hem och somnade ganska fort.

Idag ska vi försöka fixa klart alla julklappar, är bara några grejer kvar, sen åker vi nog en snabbis till pålljungshage eftersom dem ska ha julmarknad, lite spännande. Och jag måste hitta något att ha på mig också, eftersom jag ska till Erika ikväll, vi ska hämta upp fia vd halv 5 på bussstaion, så ska vi hem till henne först!
tror dock kvällen inte blir så lång, mådde väldigt dåligt i natt, men det gick över, men blev lite sömnbrist, men det ska nog gå ändå!



Lilla tomten nissen, denna gång vaken



Mammas fina prins <3

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Tack för en trevlig dag!

2009-12-12 @ 12:15:07
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: tack så mycket! :)

2009-12-12 @ 17:47:21
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0