Måndag

Om en vecka ska vi vara barnfria för första gången, mer säger jag inte. Det kommer kännas konstigt samtidigt som det kommer bli jobbigt att vara ifrån Harry, som jag bara varit några timmar någon gång i månaden, kommer kännas skumt, men han kommer till säkra händer, till en av dem jag verkligen litar som även Harry tycker jätte mycket om, så det kommer gå super bra.
Idag har vi varit hundvakt till lilla Zeke bus hund, vi var ute på arnö och hämtade våran doserare, och sen var vi och kollade på barngrejer hos Kaisas mamma eftersom dem ska flytta och Erika är nu 11 år så skulle dem göra av sig med allt, så vi fick en växa säng, han kan ju inte ha det nu, men dem är svindyra, om man köper dem så det kommer bli perfekt, när vi kom hem vilade vi lite sen drog tony i gång med maten, ni är han och jobbar och plutten har precis somnat.
Imorogn bestämde Evelina och ja att vi skulle ner på stan, för Tony behöver verkligen sova också, trodde han skulle komma hem mellan 3-4 i morgon biti, så då ger vi oss ut på stan istället, mycket skojigt.
Nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det sov dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0