Nu är julfriandet över

Eftersom jag bloggade över mobilen förut blev det tydligen 2 inlägg men men, nu är vi hemma i allafall, man får köra väldigt försiktig nu i halkan plus att dem bor mitt ut i ingenstans. Ska snart lägga lilleman, som sov hela vägen från strängnäs. Men som nu är pigg och försöke hjälpa mig att skriva, vlket kanske inte uppskattas så mycket, men han är sööt som försöker!
I morgon ska jag lägga ut massa med bilder jag tagit, och träffa malin och vanessa, nu ska jag försöka lägga lilleman.
Ett stort GRATTIS till sofi och fredde till lilla Lilly!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: va skönt! blev lite arg när det stod att man inte kunde förbereda den, såsom man kunde göra med semper. :/

2009-12-27 @ 17:54:32
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0