Onsdag

Åh i morgon är det nyår, det är faktiskt inget man  gått och längta efter hela året precis, vist det är kul att få fira att det blir nytt år, men innan man fick barn var det ju att dricka massor och festa heal natten, just på nyår, men egentligen varfär det är inte så kul att dricka sig jätte full, bara för att, tycker även att det här nyåret ska bli mysigt eftersom Tony jag och Harry firar vårat första nyår som familj.
Ja ja bort från det, skulle verkligen behöva plocka lite här hemma idag, men just nu har jag ingen ork, plutten sover middag tony mekar bil, ja och jag skulle behöva städa, men det är så jävla tråkigt, och jag har verkligen ingen lust, men ska försöka ta tag i disken idag i allafall, och sen har jag tvättat två maskiner så lite duktig är jag i allafall, gick ner i tvättstugan igår tänkte vi skulle tvätta innan måndag eftersom vi åker då, men shii fick jag för det fanns inte en enda tid, åh blir så sur så nu får jag tvätta rent alla kläder här uppe, vist det spelar ingen större roll, men när man har tvättstugan gör man det bara en gång inte 2 gånger om dagen, men men får ta det som det kommer, nu är det mörka klart ialla fall, bara 2 vita maskiner kvar lite drygt. och sen lägga in alllt i garderoben, egentligen skulle jag behöva rensa Harrys garderob, om jag ska få in något där över huvudtaget, men nej tar det efter nyår. skjuter på allt som vanligt typiskt mig, nej nu ska jag ringa mormor och kolla om hon har en rullväska jag kan få låna,



















Kommentarer
Postat av: siv

Halloj Becka!

Jag har en rullväska som ni gärna får låna.Vilka fina pepparkaksbarn du la in bilder på det är en stolt farmor/mormor som tittat.Kram & GOTT NYTT ÅR

2009-12-30 @ 17:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0