Onsdag

Idag när jag vaknade så ringde malin, vi skulle ses och gå ner på stan, men istället för att klä på mig och väcka Harry, så började jag städa, så nu är vardagsrummet CHECK!! Sen kom jag på det när Tony frågade vem det var som ringde, så vi klädde på oss och gjorde hundra tjugo ner på stan, vi fkade och kikade lite i affärer, sen vid 2 kom min baby, det är inte ofta han går på stan kan jag lova, men vi handlade lite julklappar och så, sen gick vi upp till Siv och peter där Evelina Embla och Hari även var. Vi fikade lite sen åkte v och handlade, var inne på karlssons och kikade lite, det blev väldigt dyrt när vi handlade, och jag vet nte vad det var som var dyrt, men men. Sen tog v med mat från Max, eftersom Tony skulle jobba, jag tog deras Veggie sallad, eftersom Evelian blev matförgiftad på max sist, så vågade jag inte äta hamburgare, men salladen var hlet okej, grönsaker och coscos. Sen ut med alla sopor som stått och hängt i hallen, plocka upp alla varor ja, det dagliga, nu har jag precis lagt lilleman, han fick lysna när jag läste bok, han tycker det är jätte mysigt. Så köpte en barnbok som jag ska läsa för honom på kvällen nu.
Nu ska jag ha lite lill lördags mys för mig själv med körsbärscola dip och chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0