söndag

går hade jag en jätte trevlig kväll hos Erika och Johan, åkte hem vid kvart över 11 helt perfket, idag har jag inte gjort så mycket slagit in några klappar samt, hängt tvätt och vart en sväng hos Evelina och Embla, håller på att plcoka lite nu, eftersom vi ska försöka få ordning tills lördag, har städat två gånger men igår när jag ko hem såg det likadant ut igen, kan man inte ta undan efter sig??
Imrogon är det en fullspäckat, med aktiviteter!
# Bvc
# Städning
# Besök av Erika
# Stan med Kaisa
# Träffa mamma en snabbis
# Pappa kommer förmodligen
Så imorgon blir det nog inget inlägg förens kvällen, nu ska jag fortsätta fixa lite och dricka te



Min charmiga lilla prins



Åh man blir så glad av denna bild,så här är han 99% av dagen när han är vaken
 någon som har fotoskrivare som kan skriva ut 2 såna till mig??

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag har fotoskrivare, om du vill låna? x)

2009-12-14 @ 15:12:36
Postat av: Amanda Widell

Så himla fin han är..

2009-12-14 @ 16:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0