söndag

ursäkta min dåliga uppdatering, men igår var det fullt ös hela dagen så det blev inte att sitta framför datorn, just nu är jag jätte täpt i näsan, det suger verkligen, stör mig så mycket på att vara snorig och näpt, man får spruta i nässpray varanan timme, man nyser massor, och sen snyta sig hela tiden, åh jag hatar att var förskyld med andra ord.
I dag tog vi i alla fall en lång sov morgon, sedan åkte jag och harry till, Malin och Vanessa, och firade lill jul med malin Malin och sara med barn, mycket trevligt, jag hade även med tårta som blev över sedan igår, Harry tackar för alla fina saker. Det var jätte kul att träffa dem igen, det var ett tag sedan sist, måste bli oftare!
Sen kom Tony i allafall och hämtade oss, och vi åkte och hämtade mat från max, dem är ju inte billiga precis, men har hittat en favorit där, Veggie sallad eller vad den heter, skulle vara jätter bra utan rocula sallad, som jag alltid petar bort! Men den är helt ok, och som vanligt blev det varsin påse med chili chesse tops.
Nu har Tony åkte och jobbat och harry somnat, så jag är ensam som vanligt!
Imorgon blir det en fullspäkad dag med saker.
Bland annat klä granen!

Min sötnos

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0