Söndag

Fast det är juletider så måste man jobba, Tony var ledig julafton juldagen sen igång igen, lite trist, men klart han måste jobba.
Idag har jag varit på stan med Malin och Vanessa, Harry fick följa med ner på stan idag, tony skulle hålla på att greja med bilen, och eftersom Vanessa var med så fick Harry också följa med, men det flög iväg pengar idag också, jag kan verkligen inte spara, jag är sämst på det, och nu i dessa tider måste man göra det, är så mycket saker denna månaden, PUST!! Bilen ska besiktas, Harry ska döpas, skatt ska betalas på bilen, ja ni vet allt, och just denna månaden, förhoppningsvs frå Tony en bra lön, men som ni ser vet ni vart dem pengar flyger iväg.
Men nu ska jag inte handla något som är i kontanter, låter helt konstigt men fick massa fina present kort som jag kan använda istället, men har på gina och hm, och Harry har fått det som han behövde, vill säga inget egentligen, men köpte massa fna saker till honom ändå, för han behöver det enligt mig, Tony håller dock inte med mig. Men, och gina går inte att gå in på och sen väntar jag tlls det lugnat sig istället.
I allafall så ligger prinsen och sover nu, och jag sitter vid datorn och Tony jobbar.
Och nu i skrivandets stund så dunkar grannen musik, som alltid någon av våra grannar gör, det är så jävla störande att alltid behöva lyssna på dunka dunka hela dagarna, man hör inte musiken men det dunkar i väggarna.
Undrar om dem inte har något bättre för sig egentligen.
Så kan passa på att lägga in bilder!


Embla bakar pepparkakor, men blev mest att äta degen



Så här snygg är man när man bakat, med en pose



Embla ville prova en ny smak, pepparkasgrill (grillkrydda på pepparkakorna)



Mjöl embla



Mjöl Harry





Harry och moster Annandagen i Strängnäs



Embla ville åka pulka, när ingen ville dra henne försökte hon själv



Embla och Harry åker pulka, dock inomhus





Våran vackra gran :P



Lilla tomtenissen



Harry ser något fint i taket



Familjen Johansson Liljegren



Harry med min Gudfar och Gudmor



Avslutar dagen med denna fina bild, på våran älskling


Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefina bilder! kramis

2009-12-28 @ 22:05:35
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0