Tonys födelsedag

Till att börja med så, grattulerar jag min älsklade Tony som fyller 20 år idag, imorse fick han 4 stycken paket av mig och Harry, han fick 2 olika wiskey choklader samt 1 conjaks tryffel och en wishy tryffel, och av Harry fick han en tröja och en sten där det står älskade pappa.
Sen hämtade vi upp syrran, och åkte och möta pappa på elgiganten, sen fikade vi på kumlins, sen möte jag upp Evelina Embla och Siv på stan och vi gjorde några ärenden, sen gick vi upp och drack kaffe med hämt mat från Sandys, MUMS!!
Nu har jag plockat lite här hemma, eftersom snart kommer Mamma Mormor och min moster på besök!



Grattis underbara du <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till Tony!

2009-12-15 @ 20:43:02
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0