Wii

Jag hade ingen bättre rubrik, idag vaknade Harry 7 han sov hela natten, han är så duktig, och det är så himla skönt att slippa gå upp, just nu äter han kvällsmat, och sen blir det sängen, för hans del!
Jag håller på att träna på min bräda, Wii fit! Har satt upp ett mål, på 1 månad, hoppas jag lyckas med detta, har bestämt att jag ska träna 1 timme om dagen på den, en halv timme på morgonen och en halv timme på kvällen, just nu är jag inne på 26 minuter, så fyra minuter kvar, får bli när lilleman sover sen, kanske jag kan avverka den timmen.
Idag var jag med mamma och syrran i pålljungshage, sen har syrran varit här ikväll och farmor har varit här också, hon har sytt överdrag till våran kuddar i soffan, blev jätte fint! Tack för hjälpen!
Imorgon kommer mamma hit på kvällen och vi ska käka, på lördag ska vi till storstan, och fixa lite saker, mer om det på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0