Äntligen

Nu har min älskade kommit hem, gud vad jag har saknat honom.
Äntligen är han hemma, så mysigt att bara få kramas med den man älskar.
Nu är vi hemma och tittar på tv, ska väl snart gå och sova, imorgon blir
det nog till att ringa till sjukan eftersom Tony gjort illa handleden så vi skulle behöva åka upp,
och titta om det är brutet eller spricka, han är inte den som gnäller i första taget.
Men nu säger han själv att det skulle behövas. Han hade köpte med sig två jätte fna boddies till våran
lilla från tyskland, jag fick caprisone med körsbärs smak mums det finns inte i sverige och Tony vet hur
mycket jag gillar körsbärs så han köpte hem en låda, Han är så gullig.
ska bli skönt att inte sova ensam ikväll,blir varmt och mysigt i stället på tisdag ska vi till Bm igen, får
vi se vad hon har att säga, den lilla är ju som sagt en väldigt aktiv bebis, men det gör absolut inget bara
mysigt att känna på magen när han/hon rör sig.
Nu ska ja gå och titta på tv igen med min underbara
// Becka
 Du är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas att det inte är någon fara med hans hand.

ha det bra!



Snart kommer det lilla tillskottet. =)



2009-07-06 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0