Fredag

Idag blev det norrköping med svägerska Embla och Harri, det var riktigt trevligt käkade på en typ taco bar också väldigt gott käka, tyvärr åt jag alldeles för fort vilket kändes i magen ganska väl =( Gjorde faktiskt några fynd, på babyproffsen så handlade jag endast tre saker Wow för mig, köpte ett flask ställ, en välling sak, och napphållare till jätte bra priser, sen åkte vi vidare till stan , där det blev 4 tröjor till mig för 230 kronor tyckte jag var värd lite saker eftersom jag är dålig på att handla till mig själv, tony fick en ny tjocktröja en Swe så då blir han nöjd. och så maten så jag hanlade under 500 lappen duktiga jag, väntar på att Tony ska komma hem så vi ska åka och handla, imorgon blir det malma marknaden och på söndag fortsätter vi med flytten tar en paus är ju inte allt för många saker kvar i oxle så. det blir klart på söndag skönt! Har tagit lite nya bilder men dem kommer inte förens söndag då vi får vårat internet hem =) I morse när jag vaknade så kom Melman in och hade en diskussion om vad vet jag inte eftersom hon är lite svår att förstå men hon ville i allafall sitta i mosters knä och mysa en stund lill skruttan.
Nu ska jag skriva en liten lista i väntan på Tony.
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0