Fredag

Har precis vaknat efter en ganska så sömnlös natt, men är hyffsat pigg ändå faktiskt, sitter och äter lite frukost ska snart ringa lilla farmor eftersom vi pratade om att gå på stan idag så jag tänkte ringa och se hur det blir med den saken. Ikväll ska jag till Arnö och fira min kusin som fyllde igår, sen senare bara ta det lugnt och mysa med min underbara som kommer hem idag =) Han har varit borta så mycket den här veckan så det ska bli jätte skönt att han är hemma=) Imorgon pratade Evelina och jag om att hon och Melman skulle komma hit och äta kräftor så vi får se hur det blir med den saken vore ju väldigt trevligt och väldigt gott.
Ne har inte så mycket på hjärtat just nu uppdaterar med bilder från kalaset senare =)
// Becka


Kommentarer
Postat av: Johanna

gott med kräftor, det var inte igår =) hoppas du får en bra dag!

2009-07-31 @ 11:36:52
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Lina

ja håller med gott med kräftor

2009-07-31 @ 15:21:51
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0