Fredag

Bara två dagar kvar sen kommer min underbara hem, , jag saknar honom grymt mycket och det skulle vara skönt om han var hemma , han ringer varje kväll och skickar sms så jag får höra hans röst. saknar hans värme och glädje! idag har jag varit nere på stan med svärmor och svägerskan och lilla melman, fick ett jätte fint linne :) tack snälla svärmor :) Köpte en body och ett par byxor i barba pappa sjukt söta! köpte även en klänning i barba pappa åt min lilla melman. Tony ringde igår och berättade hur korkade hans vänner är hade gjort bort sig och blivit av med lite pengar, det förvånar mig faktiskt inte. Tony hade klarat sig =) Lilla harry är jätte pigg, vi har precis ätit jordgubbar med mjölk och socker Älska dessa röda bär.
ikväll blir det Pizza!
Nu är det inte alls lång tid tills det är beräknat att våran plutt ska komma ska verkligen bli spännande, men går faktiskt inte och tänker på det så mycket. tycker det är så himla mysigt när han bara rör sig i magen, våran lilla knodd.
Tony<3 Becka = Knodd <3
//Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0