Kväll

Nu börjar det nalkas kväll, har varit trött hela dagen så det blir nog tidigt ikväll, ska få sova kvar hos Farmor och Farfar i natt och Tony kommer hem ganska skapligt imorgon skönt faktiskt, tycker om att ha honom hemma =) Har fått mina efter längtade pannkakor nu, väldigt gott tappade räkningen på hur många jag fick i mig men det var mer än 4 som är rekordet! Den lilla i magen far runt som tusan, en liten aktiv krabbat minsan. Snart är det helg, är torsdag imorgon veckorna går så himla fort att man knappt hinner med,och ändå gör jag absolut ingenting om dagarna för det mesta ibland så har jag väl saker men dagarna går fort ändå!
Pappa var gär förut och hälsade på var ganska länge sen man träffade honom vist vi pratar i telefonen varje dag, men är dåliga på att ses men det ska det bli en ändring på, just nu har han jobbat så mycket sen har dem tagit sitt pick och pack ner till nävekvarn av alla ställen :P Men ett jätte fint hus i allafall, och om vi vill komma och hälsa på finns en gäststuga med bastu och dusch och allt så det är super bra, kanske tar en dag kväll därute med grillning och sånt! Pappa såg i allafall fräsch ut sist jag såg honom var han smal och såg ut som han skulle gå av på mitten, men nu hade han lagt på sig lite hull, min lilla pappa.
Imorgon kväll ska vi göra biff och pommes tyckte Tony och måste erkänna att det var länge sen vi åt det så han får nog sin vilja igenom.
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0