Kväll

Idag blev det ingen packning heller, vi var helt enkelt för lata, jag har inte mått något vidare senaste dagarna så jag la mig i soffan och vila sen kom tony och gjorde mig sällskap, känner mig trött hela tiden mer än vanligt med andra ord, har ont över magen och det spänner ganska mycket vilket är ganska på frestande.
Men imorgon ska vi dra i gång för imrgon ska v hämta nycklarna till vårat nya hem äntligen!!!
Så idag har vi faktiskt fixat lite saker som skivt listor och flyttat com hem och ändrat hem försäkringen.
Nu blir det sov dags ska möta han som hade lägenheten förut på nyköpingshem vid 8 oj oj oj ställa alla klockor v äger och har men blir spännande så vi kommer nog upp. Bara det inte händer något i natt, som sagt vi har nästan aldrg turen med oss!
Nu blir det film hangover hoppas den är bra!
// Becka
 En bild på söta melman som kan gå själv rktigt bra nu Moster GULLGULL 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0