Kväll

Åh denna dag har gått fort också, men har faktiskt fått mycket gjort idag i allafall. Imorgon börjar vi köra kartonger JIPPPIIE!!! Har hämtat sängen och soffan idag och till min stora förbannelse så finns inte skruvarna till sängen fy fan alltid ska det var något, blev skit sur. Men mamma skulle försöka leta imorgon, men vad jag kommer ihåg så lindade jag in skruvarna i tejp och lindade typ 25 tusen varv tejp runt en grej på sängen så dem skulle vara kvar, men sådan tur hade vi inte som vanligt. Tony fick ta bort gipset idag också och då hände något pinsamt, jag hade för mig att alla läkarbesök kostar 150 kronor, så vi hade 200 kronor på kortet eftersom vi har jätte dåligt med pengar. Så när vi kommer dit och han anmäler oss i kassan tror ni inte det kostar 300 jo jo mensan, och vi frågar i ren panik om han kan få det på faktura med nej det går inte, då säger en man som sitter i väntrummet att vi kan få det som saknas av honom, det kändes helt fel men har var bestämd att han skulle hjälpa, så då hade vi råd att betala den där jävla avgiften för ett besök på 5 minuter med en läkare som inte var i tid och inte ens kunde svenska.
Tack för att det finns godhjärtade personer, Vi frågade vart han bodde så vi kunde lämna tillbaks pengarna, men han sa att det var sponsring till blöjor eftersom han såg min mage. Denna person som var en man i 70 års åldern ska ha ett jätte stort tack, så vi ska sätta in dagens ros till honom.
Nu ska jag ta och vila lite inför morgon dagen då är det även dags för barnmorske besök får vi se vad hon har att säga.
// Becka

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad snällt av mannen, tur att det finns såna människor! det är helt sjukt vad det kostar, var på ett återbesök hos läkaren på bb som tog max, verkligen max 5 min och fick betala 300 för det. =( hoppas det går bra hos bm!

2009-07-20 @ 22:04:33
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Vilken jättesnäll farbror!

2009-07-21 @ 07:19:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0