Kväll

Nu är det snart sov dags tänkte att vi ska se klart på smekmånaden först som går på plus =) den är lite skojig faktisk, Fia var här förut vädligt trevligt, hon hade sin halv bror med sig och han är 5 år och sjöng på engelska för mig och bebisen i magen väldigt gulligt av honom. Sedan blev det till att laga mat och diska sen skulle v gå en sväng gick till sopprummet sen var vi lata och tog bilen och åkte till Evelina och min lilla gull Embla hon är ju så himla sööt så det finns inte moster lilla gull gull! Blev en pizza på det , tony och jag Gick ni läste rätt och hämtade den, hann med att speal lte bowling på wiie där också, nu är vi hemma och myser lite eftersom han förmodligen ska åka iväg imorgon gen, i morgon kväll blir det pappadag =)
Sov gott
// Becka
 Moster gull gull <3

 Tony min underbara älskling <3

Har glömt kameran i mammas bil men det kommer nya bilder Lovar !!


Kommentarer
Postat av: Lina

helt otroligt att ni gick =) haha bra det :D ni är så duktiga haha...



kul med wii.



2009-07-30 @ 10:00:46
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0