Kväll

Nu har vi äntligen köpt en tvättmaskin, så himla skönt så den kommer på måndag längtar faktiskt jag avskyr annars att tvätta men det ska bli riktigt skönt att inte behöva släpa allt till tvätt. Sen efter det blev det mat från thai wooken i stan vädligt gott Tack snälla pappa för tvättmaskin, och maten sen blev det att åka hit och umgås. Sedan skjusade vi hem syrran till Anna och sedan såg vi på film han har precis åkt hem min kära far och nu sitter jag och pratar med Tony Älskling i telefon <3

Nu måste jag få beklaga mig lite faktiskt, som alla kanske inte vet har jag en syster en lilla syster som är 17 år, vist tycker jag om min syster , men nu måste jag få beklaga mig hon var med när pappa och jag träffades idag. Hon är som ett helt gäng förskole barn, hon är bara så jobbig håller på hela tiden hon är 17 år och beter sig som 13 som en riktigt fjortis med andra ord, jag vet att alla syskon bråkar men vi träffas typ 4-5 ggr i månaden och vi kan verkligen inte hålla sams hon går mig på nerverna, och sedan lägger hon ut på sin bdb texten måste man vara gravid för att bli om tyckt av dig ( av pappa alltså) Han försöker verkligen hela tiden, men hon ger inte mycket tillbaka och idag när hon har chansen så är hon bara dum och alltmänt störd. Jag hoppas verkligen hon kan mogna lite, har faktiskt ingen lust vist det låter skit fräkt men känner verkligen att jag inte vill att hon ska vara barnvakt till våran bebis om hon är sådan, det låter jätte hemskt men hon måste växa upp någon gång hon fyller 18 år snart och leker bara hela tiden. Nej känner mig hemskt elak som skriver detta men var verkligen tvungen att skriva av mig, snälla Syrran mogna upp någon gång. Annars kommer det sluta med att vi inte kommer kunna umgås.

Nej nu är det dags att sova! Sov gott
// Becka


Kommentarer
Postat av: Lina

tror hon förstår hur du känner. så kän dig inte hemsk. bra att du säger hur du tycker och tänker.



kram på dig

2009-07-31 @ 08:33:54
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0