kväll

Blev aldrig stugan idag hade så fruktansvärt ont i huvudet igår så jävla förbannat ont att jag slocknade av värken, vara yr och kändes som jag skulle kräkas, idag har jag nästa sluppit den helt börjar komma tillbaka nu men inte alls lika kraftigt som igår. Blev hamnen med Evelina och Embla Johanna och Love, mitt i allt fick vi världens regn skur på oss mindre skönt allt blev blött, tur att det fanns en lusthus i hamnen som vi kunde ta skydd under. Efter det blev det aktersnurran glass med andra ord, super gott verkligen. När vi kom hem gjorde vi färsk potatis och sill så himla somrigt och gott. Det har varit vädligt varmt idag är det fortfarande och jag kan säga att man svettas som en gris. Väntar på att Tony ska ringa från Tyskland sen ska jag nog sova.
//Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0