Lördag

Imorgon kommer Tony hem , har saknat honom så jävla mycket, 5 dagar var för länge.
idag har jag varit nere på stan med Evelina Siv embla och Eja (tonys mormor) väldigt trevligt blev en fika på prinsess och lite tittande i affärer, sen blev det jordgubbar hos Eja, sen vandrade vi hem till siv och peter sen vidare till kronhallen där vi handlade dagens kvällsmat vilket blir plockmat, rökta räkor och kräftor och lite småt, jag längtar så himla gott, fick även en liter jordgubbar av Tonys mormor Eja som jag har sparat tills ikväll.
pratade med tony i telefon i morse hade blivit en vild kväll igår tydligen han har förmodligen brytit handleden inte så bra kanske, får se hur den ser ut imrogon när han kommer hem, nu räknar jag ner på timmarna!
Imorgon ska jag bara invänta honom typ, har inte så mycket annat på planeringen faktiskt vi får se hur jag gör och vad jag hittar på!
embla har börjat knatat sina första steg jätte roligt =)
// Becka

 Jag och min älskling på parken zoo

 Lilla melman som kan gå själv nu utan hjälp ( i allafall några steg)
Bebisen i magen  Våran lilla som snart väntas komma är jätte spännande och se vad som kommer ut till oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0