Måndag


I natt sov jag inte alls bra, eller har knappt sovit alls, har vaknat och slumrat, om och om igen. vid tjugo i 4 var jag och satte mig i ducshen magen var stenhård, och vägrade slappna av. så jag har inte fått någon sömn precis, har väldigt ont i ryggen och så spänner det väldigt mycket just nu, lite jobbigt faktiskt.
Var uppe på akuten idag med Tonys hand, inget var brutet som tur var, men han fick gips som han ska gå med i två veckor, vilket han inte alls gllar, han hade hamnat så konstigt att han var tvungen att ha stöd för att lederna inte skulle paja så om två veckor ska han upp till ortopeden och ta bort gpset och då skulle dem även kolla handleden.
Vilken jävla lång tid det tog på akuten vänta vänta vänta var det ända man fick göra, plus att Tonys läkare var utlänsk han kunde knappt någon svenska och vi förstod uppriktigt sagt inte vad han sa, tycker det är lite dåligt faktiskt, när man har ont ska man få veta av en klar och tydlig person, men men nu är det fixat i allafall.
Nu ska vi äta sill och potatis imorgon ska jag till Bm och Tony till Umeå, en dag fck han vara hemma "PUST".
Men han kommer hem på onsdag igen<3 Nu ska vi äta lite mat sen blir det mys i soffan hoppas det är något bra på tv.
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0