Nära till allt

Vilken fördel de är att bo nära allt och alla, tar 5 minuter för mig att gå till affären cilket är precis lagom, faktiskt till stan vet jag inte ännu tänkte kanske prova sen, är nyss hem kommen från nyköp där jag handlade lite kakor och lakris blev sugen på de, och Tony frågade om jag inte kunde gå förbi och köpa en tråtbit och det gjorde jag också, ush han är lite bortskämd min pojkvän. Om en stund skulle fia komma, tror att hennes låsas bror skulle följa med också, så då har jga lite sällskap sen ska jag laga mat tills tony kommer hem idag blir det korv stuvning med potatis och blomkål en av min absoluta favoriter faktiskt det är så himla gott, nackdelen är att det är väldigt mäktigt så jag brukar äta tills jag mår illa.
Ska ha allt i ordning i lägenheten tills lördag det blir skönt så nästa vecka kan inflyttnings besöken börja =) Om inget annat händer,
Bebis är galen som vanligt, inget ovanligt men nu är det bara 3 veckor kvar tills våran lilla kommer efterlängtad om inte annat, kommer kännas konstigt att inte känna sparkarna i magen då.
Imorgon ska jag och min kära fader åka titta på tvättmaskin, äntligen kommer verkligen bli skit bra, ska även ringa nyköpingshem och felanmäla våran dusch som låter som ett brandalarm så fort den kommer under vatten.
Mycket att göra men dagen kommer gå fort ska förmodligen till Oxle och lämna i nycklarna också.
Uppdaterar senare.
// Becka
 Moster saknar sitt bus troll <3


Kommentarer
Postat av: Lina

gud vad roligt hoppas jag och bella får komma och hälsa på er nästa vecka då=)

jo det skulle vara riktigt skönt att bo i stan.

men snart så bor man själv i stan. =)



det var rätt kallt i vattnet med annars helt okej. så bella fick inte bada något.



lycka till med allt.



kram kram

2009-07-29 @ 14:04:44
URL: http://missblackangel.blogg.se/
Postat av: Johanna

stenkulla bra skit! :P tar kanske en kvart, tjugo min att gå till stan om man går i min alldeles lagoma takt! =)

kram

2009-07-29 @ 19:38:18
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0