Onsdag

Idag har jag inte fått något gjort alls har mest legat på mammas soffa och slöat sov kvar här igår, då blev det chips och dip! =) Idag har Mamma mormor Moster och syster åkt till London så det var dullt ös här imorse men jag sov som en stock i alla fall, Farmor var här förut med en sallad, grekisk jätte god, och ikväll ska jag få pannkakor, ska vara hos dem ikväll eftersom Tony inte kommer hem förens imorgon på eftermiddagen! Har verkligen ingen lust att vara själv hemma nu om det skulle hända något. så när Tony blir borta över natten så brukar jag sova hos Mamma eller Evelina typ, tycker det är lite obehagligt att vara själv nu om det skulle hända något. I natt ska jag vara hos Farmor och Farfar.
Denna dag blir nog till att inte arangera sig så mycket har ingen ork skönt att bara ta det lugnt ibland också ska göra en lista på saker som är kvar att köpa till lilla bebisen, eftersom vi tänkte fixa det mesta i helgen har vi pratat om.
Hade inte så mycket på hjärtat just nu kanske kommer ett senare inlägg sen, just nu längtar jag tills pannkakorna ikväll och efter min älskling <3
// Becka
 Du är mitt allt <3
 Inte så lång tid kvar nu, har inte lagt in några nya magbilder så fick bli en gammal =) Det Kommer


Kommentarer
Postat av: Evelina

Allt kommer bli bra ska du se... du är alltid välkommen till oss...

Kramar

2009-07-08 @ 16:04:33
URL: http://mumlansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0