Onsdag

Nu var det länge sen jag orkade arangera mig framför datorn, igår hanns det inte med och måndagen for iväg!

Måndagen åkte vi in till stan och köpte lite bebiskläder efter att vi sett att det mesta vi hade var i storlek 56 PANIK!! så vi köpte en dress två boddies och 4 par strumpor vi var även och fikade på huldas med Evelina Embla och Harri. Sedan följde jag med Tony till Norrköping och sedan for vi vidare till Stockholm var inte hemma förens vid 1 tiden, då var man skapligt trött.

Tisdag Tony fick åka iväg till norrland sa jag bestämde mig för att ta en tripp till Kaisa vilket var lika trevligt som vanligt, kom inte därifrån förens vid 7 på kvällen då farmor kom och mötte mig vid affären, och sedan följde jag med henne hem och sov här eftersom Tony är borta,tittade på allsång på skansen Lars Kristerz var med =) Fast när dem uppträde med purpel rain så var det en annan tjej med och det försämrade verkligen hela framträdandet =( hon sjöng inte ens bra och kunde inte texten.

Idag blir det att åka in till morsan följa med henne till stallet en stund sedan kommer Jonas syster med barn säkert jonas mamma också så ska vi gå till hamnen och titta på bilar och äta glass sedan vidare till stugan och grilla med säkra kort. Tony kommer förhoppningsvis hem tidigt så då skulle han komma till stugan och göra oss sällskap. Det är alltid lika trevligt.

Och som vanligt så ska vi börja packa nu, börjar bli dax men det är så jävla tråkigt rent ut sagt inget man har vidare ork eller lust men det ska bli jävligt skönt att flytta komma ifrån oxelösund och allt blir nära till, jag kan gå över allt behöver inte åka någon buss!

Måste även tilläga att vissa har tur, mamma berättade igår att hennes morbror och moster vunnit 1 miljon på trisslott , varför ska folk som redan har gått om pengar vinna ännu mer, skulle ju inte varit fel om det varit ja, men det var kul för dem att dem kunde vinna, så nu blir det till att börja köpa trisslotter vill också vinna, och dem är ju inte så himla dyra, behöver verkligen inte vinna 1 miljon men det skulle vara kul, men bara vinna pengar vore super bra!

Nu ska jag gå ut och sätta mig i skuggan en stund hos Farmor och Farfar och vänta på att tiden går.
// Becka
 Ni får ursäkta att jag alltid lägger in samma bild, men har inte orkat lagt över från kameran plus att jag tycker om den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0