Onsdag

En ny dag med nya tag =) slocknade som en gris igår när jag la mig i sängen och pluttisen i magen har faktiskt varit hyffsat lugnt i natt så jag kunde sova tack för det, för det behövdes hade så himla ont i kroppen igår , så fort jag skulle ta ett steg värkde det som tusan, även när jag vände mig i sängen, har sovit som sagt hyffsat var uppe några gånger men så är det alltid! Nu har jag precis ätit frukost funderar på vad jag ska göra idag kanske bara vila upp mig. De flesta kartonger är upp packade min snälla mamma hjälpte mig med det igår, så nu ska allt vidare till förrådet så fort min klantiga Tony kommer hem som har nycklarna på sig, ska verkligen bli skönt att han kommer hem saknar honom det är inte roligt att vara själv, men det går ganska bra ändå. Har precis ätit frukost så nu ska jag bädda sängen sen bara vila i soffan och plocka lite om jag orkar.
// Becka
 Jag älskar dig min Älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0