Snart klara

Nu är det inte många grejerkvar att göra, med gamla lägenheten samt nya, ska packa in lite kläder imorgon det 'är det ända , ska hämta de sista möblerna på lördag också det kommer bli jätte bra =)
När vi var i oxle förut och hämtade lite grejer så när vi skulle åka därifrån så startade inte bilen, shiit tänkte både vi då, så vi fick putta upp bil fan för en liten backe sen satte han sig i bilen eftersom jag sa direkt att jag kunde inte få igång någon bil så jag fick putta igång fan skapet men jag lyckades , höggravid kvinna som puttar igång bil inte dåligt faktiskt , hade ju i oförsig ned förs backe men ingen stor om man säger så. det var riktigt jobbigt men nog klarade jag de allt. Envis som en get duger ofta.
Sen kom Evelina Embla och Harri på besök Tony fick åka och byta köttbil men han kom efter ca 2 timmar då det blev pizza och gott.  Sen fick Tony åka ner till Kristiansstad =( inte alls lika roligt, så just nu sitter jag hos Evelina, och lånar  hennes dator då vårat internet sluta fungera ska följa med dem till Norrköping imorgon det ska bli kul få komma till babyproffsen och allt =D sen kommer min Tony hem också, så kanske farmor kommer förbi också.
Min vän Johanna skulle kanske komma förbi imrogon också och då fyller hon år så grattis till min vän och bebisens bilivande gudmor.
Bebisen är på hugget hela tiden är lugnt ibland och det är väldigt sällan har mycket för sig där inne, inte alltid så skönt med rörelserna men det är inte lång tid kvar nu, och vi längtar efter våran lilla bebis.
När vi var på ul så försökte vi verkligen se vad det var men hon som gjorde ulet körde inte där, från början ville vi inte veta men ganska snabbt förstod vi att vi inte skulle kunna hålla oss, men vi vet fortfarande inte vad det är i magen, det spelar ingen roll heller bara bebisen mår bra =)
Nej nu har jag inget mer på hjärtat ska väl försöka sova snart har inte bra sömn om nätterna precis 
// Becka
 En bild på den person som betyder allra mest i mitt liv 
 och en bild på min super söta mumlan som moster tycker så hemskt mycket om  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0