Söndag

Hann aldrig skriva igår, blev lite mycket att göra =)
Men lite uppdatering då igår på förmiddagen var jag och Siv iväg till Jysk eftersom jag fick presentkort på min student där, hittade lådor till garderoben och torkställ eftersom vi får tvättmaskin på torsdag =) och lite annat smått och gott, sedan var vi på stan och fikade och köpte världens snyggaste väggklocka Tack så hemskt mycket Siv =)
På eftermiddagen drog vi iväg till Malmamarknaden, var Tony ja Nyberg Evelina Harri Johanna och hennes syster, såg nordman och gjorde några fynd, Nordman är sjukt bra älskar verkligen hans musik verkligen as grymt =D På kvällen sen åkte vi till Siv och peter en stund och pratade och sedan blev det en stor beställning på mc donalds för allas del, sedan blev vi så trötta att vi åkte hem klockan var väl halv 12 eller nåt så inte så konstigt.
Idag har vi plockat upp det mesta ur kartongerna och lagt in kläderna i garderoben inte mycket kvar nu ska försöka göra klart allt i kväll eller så mycket jag orkar i allafall, Tony åkte nyss iväg och kommer hem imorgon inte alls lika roligt =( men men han är ju inte borta allt för länge men känns ändå jobbigt.
Ikväll blir det till att laga till något gott, vet verkligen inte vad jag ska hitta på ännu men något blir det. Sen ska jag och magen titta på film, kanske äter lite dip och chips också, skulle behöva ta mig till affären sen också, får se vad vi hinner med just nu ska jag ta en glass eftersom farmor och farfar nyss var här dem hade köpt glass från glassbilen åt mig Underbara dem=)
Uppdaterar senare!
// Becka

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Skönt att få klart allt. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten! kram kram

2009-07-26 @ 19:38:33
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0