Tisdag

Kan börja med att idag går vi in i vecka 37 lilla bessen och jag =) Nu är det inte alls långt kvar, natten har beståt av att man har haft karate tävling i ca ca timmar, inte alls kul när man är skit trött och bara vill sova, men nej då det fick man inte men sov bra ändå till slut.  Nu sitter jag ny duschad och äter frukost ska fixa lite hemma sen bär det av till Oxle för att städa Jippiie Det är så himla kul eller inte ser förjävligt ut där också, kommer få skämmas :O Tony slapp undan : / Han har väldigt mycket att göra just nu vilket är både bra och dåligt, han åkte  iväg i söndags och kom hem igår, åkte nu för en halv timme sen och kommer hem i natt eller morgon och sen iväg på torsdag igen, vist det är bra på vissa sätt men inte på det sättet att vi ska lämna nycklarna på fredag och då ska både garage förråd och lägenhet vara klart. Men hoppas att det löser sig ändå. Nej nu har jag inte tid att sitta här, och lata, måste fixa lite hemma sen kommer svärmor och svärfar och hämtar mig.
Ikväll kommer mamma och Jonas och hälsar på! Ska försöka att handla lite också =)
// Becka
 Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0