Tisdag

Idag är det tisdag veckorna går väldigt fort fram, lite för fort faktiskt, idag gick jag in i vecka 34 bara 6 veckor kvar tills den lilla kommer, blev lite problem hos barnmorskan idag, magen ligger under normal kurvan, har ju inte så stor mage, när hon mäte hjärtljuden låg dem mellan 118-120 så hon skickade ner mig till förlossningen där jag fick ligga med en CTG kurva, men allt såg bra ut, Farmor som var med fick lite panik, men själv var jag sten lugn, helt otroligt för att vara mig, som alltid hetsar upp mig för allt i vanliga fall. Men det var inget tokigt, allt var bra! Så det är inget att ora sig för.
Tony är iväg så jag ska sova hos mamma ikväll som ska åka till London imorgon med mormor moster och lilla syster, hoppas på något fint när dem kommer hem. Just nu sitter jag hos Farmor och farfar har precis fått potatis blomkål och korvsås MUMS en av mina absoluta favoriter :) Vid 8 kommer mamma och Jonas förmodligen och hämtar upp mig här. Imorgon vet jag inte vad jag ska pyssla med men kommer nog på något.
Hoppas på att Tony får komma hem imorgon, förmodligen kommer han inte förens på fredag natt, han vara hemma en dag, han har fortfarande ont i armen min stackars pojke men han har ju gipset som stöd lite nu i allafall.
// Becka

Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt att allt såg bra ut trots allt. hur stor tror dom bebisen är? måste du på tillväxtul eller?

kram

2009-07-07 @ 19:46:36
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0