Torsdag

Har kommit på en sak eller har väl veta det länge men inte klart, när Tony är hemma sover jag jätte dåligt, nu vet jag varför när han är hemma kan jag slappna av, och då den lilla också kan göra de, och har väldigt mycket liv för sig vilket gör att jag vaknar på nätterna och sen inte somnar om eftersom det är karate tävling till största delen då, och när han är borta så spänner jag mig för att jag vill att det inte ska hända något när han inte är hemma, och då känner bebisen av att jag spänner mig, vist det låter inget bra, att jag spänner mig och så men vill verkligen att Tony ska vara med när våran lilla kommer! Så när han är hemma kan jag verkligen slappna av, jag spänner mig inte för att jag vill det utan det bara blir , vist jag fattar att ni tycker det låter konstigt men så är det, och finns inte så mycket att göra åt.
Nu till dagen, var nere och lämnade nycklarna på kustbostäder förut klart aldrig mer oxelösund vist oxelösund är fint och så men har inte trivits så vidare bra, finns många orsaker till de!
1. Jag hatar att åka buss och har inte velat ta körkort med en bebis i magen
2. Tycker det är skit tråkigt att vara själv specielt när det inte fanns något att göra i oxle
3. Var Obehagligt att vem som helst kunde kliva in på våran balkong
4. Inte så roligt att vara ensam när Tony var borta eftersom han ofta är borta 2 dagar
Det finns fler saker men orkar inte skrva upp dem tycker bara det är jätte skönt att vi fått komma in till stan och har fått ett eget sovrum.
Nu ska jag vila lite eftersom jag hade min sömnlösa natt sen vänta på att pappsen hör av sig eftersom vi ska åka och titta på tvätt maskin JIPPIIE! Ska verkligen bli jätte skönt med tvättmaskin här uppe, slippa hålla på att krångla med tvättstugan en gång i vecka.
Grattis till min Kusin Linda som fyller 32 år idag =)
Uppdaterar senare !
// Becka

Kommentarer
Postat av: Lina

jo det kan vara riktigt skönt med tvättmaskin i lägenheten i allafall när man har en liten bebis på gång som lär kräkas på sina kläder. då är det ju skönt att kunna tvätta det på en gång =)



2009-07-30 @ 16:14:02
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0