En trött Busan

Känner mig helt slut kan bero på att jag har varit uppe sen halv 7 imorse och somnad typ 2 igår eftersom lilla Harry absolut inte ville sova utan låg och körde ut benet hela tiden. Dem jävlarna hade varit i förådet vänt upp och ner på allt, varför skulle man ha värde saker där??? Idioter måste jag säga!! Tony fick åka iväg igen suck, han har inte varit hemma mer än 3-4 timmar sedan igår och kommer inte hem förens imrogn kväll :( Var och köpte en tv förut, var tvungna sa Tony, peter passade på att köpa en till sig själv också  =) Bra affär han gjorde envis som fan var han och tjänade bra på det också. Imrogon ska jag till barnmorskan och få se hur mycket magen växt, tror det är lite grann, har i alla fall stannat i vikt men magen växer ändå. Snart blir det att börja packa kartonger så det är klart till flytten sen, vore så skönt att ha allt det klart! Imorgon ska hon ta blodvärde, kommer nog inte vara så bra men jag kan tyvärr inte göra så mycket annat än vad jag redan gör=( Nej nu ska jag lägga mig och kolla på den nya tvn och kanske det slinker i några chips.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0