För jag har tagit studenten fy fan vad jag är Bra !!

Nu är det gjort , något man väntat på hela sitt liv att få ta studenten, och nu är det gjort, det känns så bra, även om jag inte fick världens bästa betyg känns det as bra inga tidiga morgnar och sånt. Våra lärare var rörda ena höll ett tal Y Sa att vi hade varit en väldigt stökig och högljud klass men fy fan vad han skulle sakna oss, fan höll på att börja gråta, de gjorde alla :P Fick massa fina saker, mängder, fick en ny mobil av min älskade Tony, fy fan säger ja bara, när jag öppnade paketet blev jag sa chockad att min kommentar var Du är inte San :) Av svärmor och svärfar svägerska Embla och Eja ( Tonys mormor) fick jag en digitalkamera =) Väldigt snällt kan vara bra att ha en tills bebisen kommer, sen var det massa annat fint också bestik, vaser, skålar, ljusstakar, smörgåsgrill =) Nu kan jag göra mina toast. en Tavla som morsans kusin målat hon är kostnär typ :P ett snö halsband dricksglas och fin glas, present kort 600 på ikea 1000 på Jysk och 900 på cervera, fick även lite pengar, och av min generösa far fick jag en tvättmaskin det ska bl skönt att ha i den nya lägenheten, så vi kan slänga i en maskin när som nu fattas bara ett torkställ men det kostar inte många kronor!
Helt nöjd med min dag! Bilder kommer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0