Fredag

Dagen började med att jag åkte in med Tony till stan runt sju han släppte av mig hos mamma. la mig i soffan en stund och somna vilket gjorde att jag kom en kvart försent till skolan, men det gjorde inget var i skolan och lämnade tillbaka arbetsmiljö boken och hade tecken, vid halv 11 ringde pappa och frågade vad jag gjorde, och sa att han har tittat på tvättmaskinen jag önskar mig i studentpresent. sen ringde han igen och frågade om jag ville följa med till deras nya hus i nävekvarn, han sa att han skulle hämta upp mig, men sen blev det lunch på kina tillsammans buffe mums sen har jag varit ute med dem hela eftermiddagen och kvällen kom hem för tjugo minuter sen, och nu kom tony hem också så är det sov dags bara hoppas att den lilla i magen ska somna också, nu ska vi se på film och sova imorgon blir det stan och fixa det sista innan studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0