Halsont

Min hals är tyvärr inte bättre snarare sämre sover skit dåligt på ntterna nu för vaknar så fort den lilla rör sig, drömde om våran lilla i natt blev en pojke undra om man kan lita på drömmen vi får vänta och se, idag ska jag umgås med mamma skulle följa med henne och handla sen kommer Jonas syster och mamma och hans syrra barn, ska hämta kameran också så det blir kort, ikväll blir det väl grillning i stugan men jag sover inte kvar åker hem istället, Tony kommer hem och då vill jag vara hemma, men lite har han varit hemma den här veckan =) Nu är han hemm lördag hoppas även söndag å bär det av till Eskilstuna =) Lite roligt faktskt=) Får hoppas att Tony kan följa med, på onsdag åker han till förbannade tyskland kommer sakna ihjäl mig, när man sovit med en person varje dag i flera år så ska han var borta 4 nätter shit, inte så roligt men ska inte tänka på det nu, den lilla har fart och fläkt i magen ligger i princip aldirg still märker verkligen att det börjar bli trångt med tanke på att rörelserna syns utan på magen behöver inte känna med handen för att känna :) Nu ska jag försöka få i mig lite yougurt kanske det går i allafall. Hoppas det går över och att jag inte blir ännu sämre tror inte kroppen klarar det!
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0