Länge sedan

Nu var det länge sen jag bloggade igen det går verkligen i perioder, men nu har jag faktiskt haft en anledning har inte suttit vid datorn. Har hänt så mycket under helgen att jag inte hunnit och orkat.
I söndags var vi hos Tonys mamma och pappa på morsdag middag smarigt som tusan sen var jag i skolan igår och hade tvättstugan idag var verkligen dax för det, nu är det ugly betty som gäller sedan dra på en film och bara gosa i sängen är rätt slitna, men nu är det lugnt till måndag i allafall. Imorgon är det sjukgymnastik på morgonen : ) Behövs verkligen eftersom jag har super ont och är super spänd i axeln.
Var hos BM igår  harrys hjrtljud var på 144 och allt såg bra ut , bråkade lite när hon skulle mäta ville inte ligga stil , väldigt envis, embla och evelina var med embla fick sitta på bristen med mig men när hjärtljudena började låta blev hon rädd tyckte det var konstigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0