Lördag

Idag har det varit en Tony och Becka dag på förmiddagen älskar när det bara är vi, har varit och lämnat ut alla inbjudningskort til studenten det är klart nu Yeah :) Sedan tog vi en tur på stan köpte bluss/skjortan jag ska ha på kvällen på studenten och lite små saker, tony slog till på stort köpte nya skor och nya jeans , han behövde begge delarna. sedan fkade vi med en massa folk, tonys syster evelina Harri min lill Mumlan agge magnus nova elton, tessa och elllen det var lite trevligt vi vet vad som väntar :P Nu på kvällen har vi varit hos cissi och tittat på fotboll sverige fick stryck attans. nu är jag hemma ska lägga mig och titta på film och ta mitt pencelin som gör att jag mår så jävla dåligt, så nu väntar 10 ännu sömnlösa nätter, men blir ju bättre av pencelinet så jag får stå ut.


Kommentarer
Postat av: Evelina

hehe precis kaos blir det alltid

2009-06-07 @ 09:49:08
URL: http://mumlansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0