Måndag

Har varit lite dålig på att blogga unde helgen har inte haft någon ork, har vilat ut mig efter fredagens äventyr som blev lyckat :) Äntligen har jag fått det gjort :)
Sammanfattning av helgen i Lördags var jag Tony Evelina och Embla i Norrköping samt Lindköping äntligen har vi köpt våran efterlängtade ligginsats, och den är sååå snygg kommer bli så jävla bra! Hämtade även ett paket på babyproffsen med diverse saker, sedan var vi på ikea i lindköping, där vi köpte lite så saker till nya lägenheten och lite bebis saker. Var även inne på hööks och köpte en ny grimma till lilla Feffe, eftersom han behövde dn så vi hittade en jätte fin. På kvällen käkade vi hemmagjorda hambrugare hos Siv och peter, evelina och embla var med också Evelinas kille hämtade vi upp hemma innan vi åkte dit. Sen åkte vi ut till Pappas gamla hus eftersom han skulle låna en bil, och så tog vi hans sen åkte vi till siv och peter en stund igen, sen hyrde vi tre filmer och hem och tittade på  taket lyser stjärnorna har sett den på bio men den är så bra och så otroligt rörande. Tony tyckte mest den var seg :P I söndags tog vi det lugnt hela dagen kände att vi inte orkade riktigt åkte in till jysk och handlade lite, sen åkte vi till siv och peter och käkade. Efter de åkte Tony iväg och jag åkte till mamma hon kom och hämtade mig så käkade vi tacos på ingelsta eftersom det var ridläger där.
Idag har jag varit med på ridlägret på förmiddagen , men vädret söög så det var inte så kul. Nu har jag precis kommit ut från en varm dusch eftersom jag frös när tony kom och hämtade mig, grannen ringde på för en stund sen och sa att dem varit inne i förrådet, så tony är och kollar förmodligen har dem väl tagit något, ska bli skönt att flytta så vi slipper detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0