Måndag

Idag kanske det kan få bli två inlägg man kan ju alltdi hoppas att jag orkar skriva ikväll igen, men det får man se. Idag blir det i alla fall pannkaka till kvällsmat mums det var länge sen och sen kanske det blir lite bakning Tony och jag har sagt länge nu att vi vill ha choklad bollar (n-bollar) som det inte får heta längre för det är rasistisk med mera. Ni vet! Idag har jag i allafall varit och lämnat in böckerna i sjukvård va och käkade glass med klassen och sjukvårdsläraren det var smaskigt hade dock ingen lakris glass, då gick min dag. Nej inte riktigt så illa i allafall, fanns andra smaker. Efter det skjusade vi Elin till Harg, nu är vi hemma väntar på en som ska komma och titta på lägenheten, åh ta den så vi får flytta, men det konstiga är att det känns som hon redan har gjirt det var inne och tittade på kustbostader och den fanns inte där heller, så hon kanske redan har tagit den hoppas hoppas och att hon kan flytta in snart, vill komma in till stan nu. Våran lill t-borg är inne på sina sista pust, just nu känns det som han har blivit jätte dålig hoppas att han inte går bort, vi vill inte det försöker göra allt för att få honom äta och så nu började igår med att han var jätte slö, men vi hoppas yperligt på att han ska bli bra!
Nu är det bara 4 dagara kvar till studenten vet inte riktigt om jag vill :P Låter konstigt kanske men är nog lite spänd över allt, hur jag ska kunna plugga upp ämnen m.m Nej usch nu får vi inte tänka så alls. ska försöka dra till affären och köpa kattmat och få i ödlan det ska tydligen funka, om han nu har blivit sjuk så är det nog inte så konstigt när vi hämtade honom så hade han ingen värme och ínget uv som man måste ha och då hade han inte haft det på några månader, nu har han allt och har varit pigg, nu är han inte pigg alls men vi hoppas verkligen att det vänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0