Midsommar dagen

Igår var det riktigt trevligt hos Tonys föräldrar och nere i Tova stugan, hade bakat tårta den blev väldigt god=) fick lite hjälp av min underbara Tony också, var kvar och käkade och drack kaffe och så hos siv och peter tills klockan 8 typ då åkte vi ut till solö i stigtomta en stund sedan åkte vi hem ca 12, skulle egentligen sovit kvar där , men jag hade noll ork och mådde inte alls så bra, plus att jag ska iväg till sommarstugan snart så jag ville inte stressa idag då! så vi åkte hem det är alltd skönast att sova i sin egen säng, Nu ska jag klä på mig och invänta kusin vitamin eftersom jag ska åka med honom till stugan, vi ska dit och käka lax och romsås aldrig fel, ikväll blir det lugna puckar och bara mysa i soffan !
Senare inlägg kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0